tiistai 26. marraskuuta 2013

Timantit on ikuisia vai miten se meni?

Eilen heräsin ennen klo 9 aamulla vaikka piti vasta iltavuoroon. Syynä siihen oli se että oli vaan pakko saada Cheekin olympiastadionin keikalle liput.. :D Ja mä sain ne!!
Niinku varmaan ootte huomannu niin mun musiikkimaku on laaja! Scorpionssia, Eppuja, Cheekkiä unohtamatta, joskus jopa menee vaikkapa ihku Jari Sillanpää jos sille päälle sattuu. :D Mun mielestä tärkeintä on rytmi, sanoma ja se tunne minkä se saa itsessä aikaan.
Tässä hyvänä esimerkkinä pari mun fiilistely biisiä joista tulee vaan niin hyvä mieli.






Vielä olis n. tunti iltavuoroa jäljellä ja sit 1 vapaapäivä. Suunnitelmissa olis mennä mammankaa shoppaileen. Tällä kertaa mä taidan vaan tyytyä ihastelemaan, tili on jo pian miinuksen puolella ku koko ajan pitää hankkia kaikkee uutta kotiin. :D Tässä muuten pari kuvaa, jotka ei kyllä ehkä oo ihan sieltä edustavimmista päästä.

Olohuone jouluisisissa tunnelmissa (etsi kissa) :D

Mun uusin ihanuus <3

Ripsu nuuhkuttelee <3
Vielä loppuun kuva Scorppareiden keikalta, niin siis se ainut kuva mikä onnistu... :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti