keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Hääpäivän muistelua ja paljon kuvia!

Anteeks kauheesti etten oo aikasemmin päässy kirjottelemaan, on ollu muuta puuhaa koko ajan. Me ollaan täällä sisusteltu kotia uusiksi. :) Mamma tuli munkaa siivoomaan koko asunnon lattiasta kattoon. Siinä meniki sit monta päivää. Laitoin jo vähä jouluaki kotiin eli taas ollaan ajoissa liikkeellä. :D

Mutta joo niistä häistähän mun piti tulla tänne vähä kertomaan.

Hääpäivä meni todella mahtavasti, mutta liian nopeesti. Niin varmaan kaikki morsiammet ajattelee.Mua ei missään kohtaa jännittäny niin etten olisi siitä selvinny, olin aika rauhallinen koko ajan. :) Siinä ku asteltiin kirkon ulkoportaille iskän kans niin vähä rupes jalat tärisemään, mutta selvisin! Ja en myöskään itkeny kertaakaan, mikä oli hyvä juttu koska sitä tunteenpurkausta jännitin enemmän ku koko tapahtumaa.


Morsiamen luovutus sulhaselle
<3
Sormusten pujottelu :D
Kaaso ojentaa kimpun
Huomatkaa mun kengät. <3



Vihdoin naimisissa <3
Riisiä sataa


Kun meidät oli vihitty, meistä otettiin ne hääkuvat kirkon pihalla (viime postauksen kuvat). Juhlapaikalle mentiin heti kuvien ottamisen jälkeen ja sit oliki tervetuliaismaljat ja ruoka heti perään. Ruuista mulla ei oo kuvia mutta hääkakusta löysin kuvan. :)


Nam!
Hääkakunkoriste <3 :D

Kaasot oli järjestäny kivoja ohjelmia ja olihan meillä nyt sit vielä häätanssiki (meidän ei pitäny tanssia ollenkaan). Nimittäin saatiin idolssistakin tuttu Susanna Erkinheimo esiintymään meidän häihin. :) Susanna lauloi niin kauniisti ja oli hauska kattoo ku meidän molempien äidit itki meidän tanssin aikana silmät päästä. :D


Susanna ja minä (huono kuva, yäk)
Minä ja kaasot (jtn sinistä) <3



Loppuilta menikin sitten juoden, nauttien ja juhlien aamuyöhön asti. :) Oli niin hauskaa että! Ja erityisesti tunnelman nostattajana toimi meidän DJ joka soitti niin mahtavaa musiikkia!


Ainiin voisinhan laittaa kuvaa nyt vielä vähä noista koristeluista, vaikka ne ei nyt niin hyviä kuvia oo. Olin kyllä silti koristeluun tyytyväinen ja sain toteutettua mun visiot mun päästä mamman isolla avustuksella. :) Koristukset ei kyl tuu oikeuksiinsa näissä kuvissa, mutta jos nyt jotain osviittaa saatte. :)






Meillä oli myös karkkibuffetti, siitä tuli vähä tylsän näkönen mutta aika loppu kesken ja se oli ehkä vähä huonosti suunniteltu. Mutta ainaki karkit syötiin melkeen loppuun. Karkit tilattiin tosiaan Urjalan makeistukusta ja suosittelen sitä kaikille jotka tilaa paljon kerralla. :)


Karkkibuffetti

Hääparin pöytään olin tyytyväinen vaikka se loppu illasta oliki täynnä kaikenmaailman juoma läiskiä ku ihmiset tuli pöydän ääreen juttelemaan. ;)


Meidän pöytä

Laitan tähän loppuun nyt vielä muutamia sekalaisia kuvia meidän päivästä. :) En viitti laittaa muista vieraista kauheesti kuvia ku en tiedä mitä ne ajattelee asiasta, joten jääköön nää kuvat nyt sit vähä tylsiks. :D

Mitäs tässä odotellaan?
Mmm hyvää kakkua :D Erbu kattoo että "anna mullekki"
Muiskis
Häätanssi

Kiitos jos jaksoit lukea tän mun sekaisen kirjoituksen, parempaan en pysyny näin yövuorosta käsin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti