keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Lomat lusittu

Olin viime viikon talvilomalla ja täytyy myöntää että en tehny oikeestaan mitään. :) Olin vaan ja otin rennosti koko loman.
Ainut tietenki että vierailin melkeen joka päivä sairaalassa katsomassa mammaa.
Joo'o eihän tuo olis ollu loma eikä mikää jos mitään ei olis sattunu.
Kesälomalla ku olin niin appiukko kuoli ja nyt ku talviloma niin mamma joutu sairaalaan. :( Ei vissiin sais lomailla ollenkaan....
Onneks mammalla ei oo mitään vakavaa, sen pitäis päästä tänään kotiin.

Mä oon niin innoissani ku mun pikkuveli muuttaa uuteen asuntoon ja pääsee sitä sisustelemaan. Just ostin sille sohvan facebook kirppikseltä. Sieltä tekee kyllä joskus niin hyviä löytöjä. Pari kertaa oon ite myyny jotain ja kyllä muutamia löytöjäki oon tehny. :) Siitä tuliki mieleen että pitäis laittaa kans noita häätavaroita pikkuhiljaa myyntiin. Kävin ne tos yks päivä läpi ja on niitä vaan aika paljo vielä vaikka oon vähä jakanu niitä eteenpäin. :)

Mutta joo, tällästä tällä kertaa. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti